سه‌شنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۰ - ۰۶:۵۹
۰ نفر

همشهری آنلاین : مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به برگزاری آزمون ورودی دوره‌های کاردانی نظام جدید آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای در 7 مرداد با رقابت حدود 398 هزار داوطلب، از آغاز توزیع کارت آزمون از یکشنبه دوم مرداد ماه خبر داد.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه در آزمون ورودی دوره‌های کاردانی نظام جدید آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی سال 90 حدود 398 هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند، اظهار کرد: در آزمون سال گذشته 396 هزار و 354 نفر، داوطلب متقاضی شرکت در این آزمون بودند.

وی با اشاره به آغاز توزیع کارت آزمون از روز یکشنبه دوم مرداد ماه به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org ، گفت: داوطلبان باید با وارد کردن اطلاعات مندرج بر روی کارت اعتباری ثبت‌نام خود و شماره شناسنامه و یا شماره پرونده، کد رهگیری و شماره شناسنامه یک نسخه پرینت از کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.

توکلی با بیان اینکه داوطلبان باید برای شرکت در جلسه آزمون پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار را به همراه داشته باشند، تصریح کرد: چنانچه هر یک از داوطلبان موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون نشده و یا اطلاعات کارت اعتباری خود را در اختیار ندارند، باید با همراه داشتن کارت ملی و یا شناسنامه عکسدار شخصاً به باجه رفع نقص حوزه ذیربط مراجعه کنند.

 توکلی با اشاره به آغاز رفع نقص کارت آزمون از روز سه شنبه 4 مرداد ماه، گفت: داوطلبان باید تا روز چهارشنبه 5 مرداد در صورت لزوم برای رفع نقص، به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه کنند.  

کد خبر 140686

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز